dinsdag 15 maart 2011

Theeboekje in doosje / Teabook in box

8 opmerkingen:

Unknown zei

Wat is ie leuk!
En wat een mooie zinnen/gedichtjes heb je erbij gezet, erg leuk!
Is dit van een bestaand patroon?
groetjes Marion

Unknown zei

Wat een super grappig thee boekje.
Erg leuk gemaakt.
Mooie kleuren combi en tekst.
Mag ik vragen of er een patroontje van is.
Groetjes en een fijne dag Brigitte

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Gerdie,mooi papier heb je gebruikt.

Liefs Riet.

José zei

Hi Gerdie, ik zag dat je volger bent geworden van mijn blog en wil je even welkom heten, leuk dat je mijn blog bezocht heb, ik heb ook even op dat van jouw gekeken, leuke dingen staan er op, vond je mannenkaarten ook heel mooi, vooral die met de scheepsknoop erop, maar dat is logisch nietwaar, ik gebruik ze ook steeds vaker op mannenkaarten.
Groetjes van José uit Zwitserland

Scrapcreaties Mirande zei

Hoi Gerdie,
Wat een geweldig boekje. Ik ben dol op miniboekjes en deze vind ik echt superleuk. Hoe komt je aan dat patroontje? Heb je hier een workshop voor gevolgd?
Groetjes Mirande

Gerdie zei

Mirande, mail me maar even als je wilt. Ik kan namelijk van jou geen mailadres vinden.
groetjes
Gerdie

Randi Th. zei

What a good idea!!!
Beautiful!

Have a nice day!

-hugs from Norway

Lyan zei

Hallo,

super leuk dit!
mag ik vragen hoe je dit gemaakt hebt? of heb je dit gekocht? ik zou het namelijk zelf ook graag willen maken en aan iemand geven.

Alvast bedankt.
groetjes lyan